Suchergebnisse

10 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#524. Dezember 2020

From Customer-, to Actor-, to Stakeholder Engagement: Taking Stock, Conceptualization, and Future Directions

In: Journal of service research, Band 25, Heft 2, S. 328-343

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#612. Januar 2021

Rise of the Machines? Customer Engagement in Automated Service Interactions

In: Journal of service research, Band 24, Heft 1, S. 3-8

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#76. Juli 2011

Customer Engagement: Conceptual Domain, Fundamental Propositions, and Implications for Research

In: Journal of service research, Band 14, Heft 3, S. 252-271

ISSN: 1552-7379

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#814. Dezember 2022

Consumer engagement with self-driving cars: a theory of planned behavior-informed perspective

In: Asia Pacific journal of marketing and logistics, Band 35, Heft 8, S. 2029-2046

ISSN: 1758-4248

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#928. Juni 2022

Shaping customer brand loyalty during the pandemic: The role of brand credibility, value congruence, experience, identification, and engagement

In: Journal of consumer behaviour, Band 21, Heft 5, S. 1175-1189

ISSN: 1479-1838

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#1020. Mai 2014

Theorizing about resource integration through service-dominant logic

In: Marketing theory, Band 14, Heft 3, S. 249-268

ISSN: 1741-301X

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft